Csütörtöktől új korszak kezdődött a magyar háztartások életében: elindult a REZSIŐR, az MVM Csoport mesterséges intelligenciára épülő ügyféltámogató rendszere.
Forradalmi újítást vezetett be az MVM.
Csütörtöktől új korszak kezdődött a magyar háztartások életében: elindult a REZSIŐR, az MVM Csoport mesterséges intelligenciára épülő ügyféltámogató rendszere.
A rendszer a rezsicsökkentéssel, valamint az áram- és földgázszámlákkal kapcsolatos kérdésekben segít - adta hírül a vállalat csütörtöki Facebook-bejegyzésében.
Az új rezsiasszisztens célja, hogy egyszerűbbé és átláthatóbbá tegye a sokszor bonyolult számlák értelmezését, valamint gyors választ adjon a rezsicsökkentéssel kapcsolatos kérdésekre.
A REZSIŐR nem ügyintéző, de kiegészíti a személyes és online ügyintézést. Többek között:
- írásban válaszol a földgáz- és áramügyekkel kapcsolatos kérdésekre,
- segít értelmezni a számlákat akár tételesen,
- elmagyarázza a rezsicsökkentés működését,
- és figyelmeztet, ha adathalászat gyanúja merül fel.
A szolgáltatás célja, hogy az ügyfelek önállóan, kényelmesen, bárhol és bármikor választ kapjanak kérdéseikre, anélkül, hogy sorban kellene állniuk vagy ügyintézőt kellene keresniük.
A REZSIŐR itt érhető el: mvmnext.hu/rezsior
A borítókép illusztráció: Shutterstock